23 stycznia 2024

                                  Święto Babci :) 

Dla mojej babci Marianny, babciu dziękuję.

Babciu,
zadzwonię dziś do Nieba,
zapytam, jak ci minął dzień.
Czy masz cukrowe chmury,
czy księżyc daje cień,
a słońce wciąż ogrzewa
twą dobrą, czułą twarz,
czy masz tam w Niebie drzewa...
Zadzwonię dziś, zapytam,
czy ptaków masz tam sny,
ile waży tęsknota,
czy przyjdą słodkie dni...
Zadzwonię, bo wciąż wierzę
w to połączenie dusz,
chociaż pamiątki dobre
przykrywa czasem kurz.
Usłyszę Cię, bo czuję
Twojego serca bicie.
My, niebo, ziemia, dusza
- to nasze wieczne życie. ❤❤

Dla Babci      Kaja Kowalewska

Sama jestem babcią, kocham moje skarby i One chyba kochają i mnie. Pamiętały o swojej babci Eli



Na 30 stycznia dostałam zaproszenie do przedszkola na przedstawienie dla babci i dziadka. Przedszkolaki dla nas zatańczą, zaśpiewają i miło ugoszczą. 💓
Postaram sie nakręcić filmik i udostępnię dla potomności.








Filmiki wyżej są nagrane przez babcie innego dziecka, ja niestety nie miałam możliwości ani podziwiać moją wnuczkę, a tym bardziej nagrywać i robić zdjęcia. Problem jest taki sam, od lat, są babcie których wnuki są ważniejsze od innych, niepoprawnie wchodzą przed wszystkich, zasłaniają i nie pozwalają cieszyć sie innym. Marcelinka jest moją czwartą wnuczką i jeszcze się nie przyzwyczaiłam do takiego egoistycznego postępowania !!
Próby mojego filmowania.












Dziewczyny














Bruno






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz