10 lutego 2024

 

                                                  Bruno, nasz rodzynek ;) 



             We wrześniu 2022 roku urodził się Bruno.

    Zostałam kolejny raz babcią :)

 mam cztery wnuczki i jednego wnuka.





    Babcia chciała sie wykazać i coś uszyć, dostałam zamówienie na dwa okrycia kąpielowe :(  Miałam tysiąc pomysłów!! tkanin cały sklep, a tylko dwa ręczniczki ;(    Wybór padł na  popielate gwiazdeczki i przesłodkie zwierzątka,   

Okrycia wyszły przeurocze. córka zadowolona ;) 










Mama Bruna stałą się fanką wspinaczki ściankowej, raz w tygodniu mam długi dyżur z wnukami. Z Brunem stanowimy niezły duet, Bruno jest kochanym dzieckiem, grzecznym, potrafi się sam bawić, jest strasznym przytulaskiem :) co babcia uwielbia. W zabawach przemycam różne mądrości, uwielbia się uczyć i ma radochę jak babcia klaszcze i chwali !! 


I nie dał rady, padł ze zmęczenia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz