15 stycznia 2024



                                    Patchwork 12 miesięcy * część  1


Kilkanaście lat temu na Forum "Szyjemy po godzinach" rozpoczęłyśmy projekt kołdra w 12 miesięcy, polegało to na szyciu jednego bloku miesięcznie, po skończeniu szycia miały powstać patchworki, końcowy projekt był dowolny, co kto lubi ;) Oczywiście nie wywiązałam się z zadania, uszyłam 12 bloków i na tym skończyłam. Oto moje bloki.

Styczeń Luty

Marzec              Kwiecień               
 




Maj Czerwiec





   Lipiec          Sierpień                                            






Wrzesień Październik






Listopad Grudzień






Uszyłam jeden blok więcej, taki pierwszy, ćwiczebny, wyszedł trochę mniejszy, jak było w założeniach zabawy. Problem wynikał ze zbyt dużego przeszycia, było więcej niż 1/4 cala. Będzie z niego poduszka do kompletu.




Zapomniane bloki, cierpliwie leżały gdzieś w kącie  i w końcu nadszedł ten czas by coś z nich wyczarować. Doszyłam 8 14 calowych bloków

Blok Hemstitch  


              Blok Lincolns Platform 
              Blok Bluebonnet 


              Blok Magnolia 
              Blok Acanthus


            Blok Tonganoxie
Blok David Goliath

             Blok Ribbon








I mam 20 bloków, ułożyłam je 4 x 5  , wyszło już konkretnie , finalnie top ma 168 cm x 210 cm, jeszcze ocieplinka, spód i przeszycia, może macie pomysł na przepikowanie tych wzorów ?
Zdjęcie całości później, pogoda nie pozwala na zrobienie fotki, a w domu nie ma efektu.
Proszę komentować, może można coś poprawić, bo poprawek zaliczyłam już sporo, było dużo prucia :)), a może sie podoba ? Pozdrawiam


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz