17 marca 2014

Kołderka w dwanaście miesięcy


01.01.2013r. na forum "Szyjemy po godzinach"
rozpoczęłyśmy zabawę, każdego miesiąca miał powstać jeden blok,
czyli dwanaście bloków z których uszyjemy patchwork, czyli ..
Kołderka w dwanaście miesięcy :))
Tak miało być, ale zawsze jest jakieś ale
za mało czasu, 
problem z uszyciem jednego bloku, pomimo że tutek zrobiony jak dla głupiego,
aleeee zrobiony z błędem, ale dałam radę :)
 jeszcze i jeszcze inne powody.
Dwanaście bloków uszyłam z trzymiesięcznym poślizgiem,
jednak nie mogę kończyć, ponieważ czekam z szyciem na decyzję o wielkości patchworka.
Kolorystyka kołderki jest jak to nazwała Grażynka z forum "z piekła rodem"
czyli czerń i czerwień.

I teraz po kolei  styczeń 


Luty


Marzec


 Kwiecień


 Maj


 Czerwiec


 Lipiec


 Sierpień


 Wrzesień


 Październik


 Listopad


 Grudzień


Czyli odkładam szycie,  muszę pomyśleć jak połączyć
to wszystko w całość by miało to jakiś wygląd :))






12 komentarzy:

  1. Ela ale kolorystyka, całkiem nie podobna do Ciebie;) ja zdecydowanie jaśniejsze barwy lubię no i grochy;))))) buziaki wszystko doszło!!!!!!!
    Ps. Dziękuję za świetne baletnice!

    OdpowiedzUsuń
  2. Łaaaał!!!! Bloki piękne! I kolory jak na Ciebie bardzo zaskakujące! Kołderka będzie śliczna! Teraz przed Tobą fajna zabawa w układanie bloków a potem niefajna w pikowanie całości.... Ale trzymam kciuki za sprawne ukończenie!

    OdpowiedzUsuń
  3. ale cudne barwy! płomienn narzuta powstanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczęka mi opadła, dla mnie to czarna magia, kolory obłędne :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ha !! mnie też te kolory z lekka zaskoczyły,
    na stare lata zmieniam się w wampa :)))))
    kolorki złagodzę dodatkowymi blokami :))
    Dziękuję, miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Będzie z tego cudna narzuta... kolorki mi się podobają, wszystko ładnie skomponowane i nie mogę się doczekac efektu końcowego...

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne bloczki Elu !!!
    Najbardziej podoba mi się taki sam dobór tkanin do wszystkich bloków, ale ja tak już mam :):):) Przepiękna narzuta z nich powstanie.
    Pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bloczki wyszły ci śliczne no i napewno będzie z nich świetna narzuta!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Oooo, ta kolorystyka to coś dla mojego męża! Cudo będzie :)

    OdpowiedzUsuń