9 marca 2014

100krotkowe szycie



Teraz coś mojego, kolejne nosidełko dla lali,
 jedno już szyłam dla lali Amelki,
 było  w kolorze różowym.
 Całość uszyta z tkanin za sklepu "Dla dziecka, mamy, taty i domu"


Komplecik, kocyk z poduszeczką.
Klientce zależało na brązach,
 chcąc przemycić jakiś  dziewczęcy kolorek
 wykorzystałam  kawałeczek brązowej bawełny
w różowe groszki .






















i jeszcze opracowałam haft na koszulkę dla hodowcy na wystawę psów.
Kiedyś też zrobiłam haft dla koleżanki z forum "Szyjemy po godzinach"
i chyba jeszcze nie pokazywałam




i  coś dla kibica  :))



13 komentarzy:

  1. Elu dla mnie są idealne podziwiam staranność tak samo wykonania jak i zdjęć :D pięknie

    OdpowiedzUsuń
  2. Nosidełka bardzo ładne, mała mama na pewno szczęśliwa :):):)
    Komplet z metryczką, jak zawsze perfekcyjnie wykonany i dzięki różowym kropeczkom brąz jest "zjadliwy".
    Z haftów na pewno wszyscy zadowoleni.
    Pozdrawiam słonecznie w mroźny niedzielny poranek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne nosidełka!
    Twoje hafty są jak zawsze urocze i bardzo profesjonalne! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nosidełko bardzo ładne i efektownie wykonane. kropeczki,koroneczka to takie typowo dziewczęce elementy upiększające.Super uszyte!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekne nosidelko :):) Podusia Sliczna :):) Hafty Suuper :):) MIlego Nowego Tygodnia Ci zycze :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja kcem taki talent, jak Twój i hafciarkę tyż! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Eluś jak zwykle na 6! przez materiał ki grochowe mało czasu na życie blogowe;)))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ty to dopiero masz fach w ręku :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku dziewczyny, dziękuję!
    dawno mnie tu nie było,a system mnie nie powiadomił
    o nowych wpisach :)
    jednego żałuję, że mam tak mało czasu i zdrowia na szycie :)
    Jeszcze raz dziękuję za dobre słowa :)
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja takie nosidełko widziałam na własne oczy :))) Świat jest jednak mały, o czym przekonuję się prawie codziennie :) Już piszę na priv :)

    OdpowiedzUsuń
  11. I can see the grim faces of the runners who run with spirit as if being pushed from behind or be removed from the
    front of the gallery track thespectators. See also: Concept art for
    'The Maze Runner' movie revealed. The benefit and luxury offered by the system can cause you to attempt to simply
    do the transactions on-line for the advantage for future travel.



    my website :: the maze runner online

    OdpowiedzUsuń