05 listopada 2023

Dawno mnie nie było 

5 dzień listopada 2023 roku, trochę na smutno, ale to taki czas 



https://youtu.be/eI_0gV3VYvM?si=rox2nk_C8FFlgAg3 

Utwór oryginalny: Joji - Glimpse Of Us Tekst polskiej wersji: Janusz Radek


Gubię się w myślach przez Ciebie 
Jesteś jak obojętny mur
 Udaję słońce i nie wiem
 Czy Cię tym światłem zwabię tu 
Schodzę do Ciebie tęczą 
Trafiam na oszalały tłum
 Wszystko to pisane wierszem
 Tak bez żadnych słów
 Chowam się za róg 
Czekam znów
 Kiedy czas da kolejną z szans 
Dotkniesz mnie przypadkiem jeszcze raz
 Przejdę przez następny
 Twój ślad 
Zrobię coś głupiego, tak dla nas
 Może się rozpadnę na pół
 Może Ci oddam jedyny mój cień
 Cały bym zgasł 
Za jeszcze raz
 Ukryty w zapachu płaszcza
 Mogę bliżej Ciebie być
 W codziennych odgłosach miasta
 Ciągle towarzyszyć Ci 
Odważę się na coś więcej 
 Zostanę smakiem Twoich ust 
Zostanę wszystkim czym zechcesz 
Dotknij mnie znów 
 Chowam się za róg 
Czekam tu 
 Kiedy czas da kolejną z szans 
Dotkniesz mnie przypadkiem jeszcze raz
 Przejdę przez następny Twój ślad 
Zrobię coś głupiego, tak dla nas
 Może się rozpadnę na pół
 Może Ci oddam jedyny mój cień
 Cały bym zgasł 
Za jeszcze raz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz