14 marca 2015

Nie miała baba kłopotu to zrobiła tutka :)


W poście z dnia 22 lutego na blogu przygotowałam tutorial  obszywania lamówką.
Dla wszystkich piszących dziewczyn pod postem tutek jest czytelny i zrozumiały,
ale okazało się, że jest jedna osoba ANONIMOWA niezadowolona 
Otrzymałam taki wpis 
Szyjąc według wskazówek lamówka wcale sama się nie składa- narożnik beznadziejny. Pewnie jest jakis mykes z przycięciem ale tego juz fotka nie pokazuje. Znów tutorial dla tutorialu....Szkoda.... Szukam dalej

* * *

Zastanawia mnie ten "mykes z przecięciem "
gdzie, kiedy i po co ?
Należy dokładnie czytać opis, oglądać zdjęcia i wszystko będzie zrozumiałe.
Można też napisać wiadomość z przyjemnością pomogę,
  
Życzę  Anonimowi owocnego szukania  i odwagi :)
Pozdrawiam 



13 komentarzy:

  1. Tutek jasny jak słońce :) wcześniej go nie wiedziałam, teraz specjalnie zajrzałam :) ja szyję nieco inaczej ale narożniki z Twojego tutka nie mogą nie wyjść!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ulka dzięki, czasami zaczynam wątpić w to co robię :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja jako laik lamówkowy pierwszy raz zrobiłam prosty narożnik, jaśniej się nie da, a najlepiej poćwiczyć a nie krytykować!
    Ela ani się waż wątpić w to co robisz!

    OdpowiedzUsuń
  4. Tutek jest bardzo dobry!!! Nie przejmuj się krytykantami. A że nie zawsze wszystko wychodzi za pierwszym razem ... no cóż, wróżki to tylko w bajkach, w życiu trzeba się przyłożyć. Ale dla chcącego nic trudnego.
    Pozdrawiam ciepło :).
    PS
    Zawsze możesz wyłączyć komentarze od anonimów ... czasem szkoda nerwów. :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Wioluś jak dawno, POZDRAWIAM :)))
    dobrze napisałaś, że trzeba się przyłożyć !!
    starannie wszystko składać i nie będzie problemu :)
    Czekam na wpisy na blogu, często wspominam :))
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na razie tylko obejrzałam "na sucho" tutka, ale po tym komentarzu to muszę w tym tygodniu uszyć coś z lamówką i przetestować tutka. Choć wygląda prosto :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pewnie że proste :)
    Pozdrawiam ciepluteńko:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Co prawda zupełnie nie znam się na szyciu (choć zamierzam się nauczyć, a co!) ale, że w sieci mnóstwo ludzi życzliwych inaczej wiadomo nie od dziś ... Gdy zacznę szyć podkładki na stół na pewno skorzystam z tutka bo wydaje się bardzo jasny :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Tutek jet super,a niektórym to i łopatolaogia nie starcza...pozdrawiam cieplutko Elu ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawsze się znajdzie jakiś/jakaś maruda:) Rób swoje i bądź z siebie dumna, bo pięknie tworzysz. No stres, relax :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Elu !!! Ja dziękuję za kurs i zdaję sobie sprawę, że za pierwszym razem ( i z za kolejnym też ) nie wyjdzie idealnie (bo ja z tych zdolnych inaczej....) ...ale to tylko o mnie świadczy, a nie o Twoim kursie. Chyba sobie ten anonim nie zdał sobie sprawy z tego faktu
    Wyłącz anonimy i nie będziesz musiała czytać głupot....
    Ściskam bardzo mocno Elu.

    OdpowiedzUsuń