14 lutego 2013

Bajkowe grochy na pościeli

Zauroczona grochami  w kolorze wiosny
postanowiłam uszyć z nich komplet pościeli dla dzieciaczków
z rozpędu powstał organizer na łóżeczko i rożek .
Grochy w organizerze i rożku połączyłam z soczystą zielenią, co nadało całemu kompletowi
świeżości, a całość jest taka radosna.

  

Organizer na łóżeczko z aplikacją serduszka z napisem love




Rożek z aplikacją pieska 
 Danusiu  te zdjęcia   to dla Ciebie, dzięki Tobie tak szybko znalazły się na blogu,
wiem że już podjęłaś decyzję, ale popatrz, upewnisz się w swoim wyborze.
Wierz mi zdjęcia jak zdjęcia nie oddają uroku kolorów, marny ze mnie fotograf.

7 komentarzy:

  1. Piękna pościel,też taką chcę!!!!
    A organizer i rożek cudne z tą zielenią!!!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uszyjesz, uszyjesz i będzie jeszcze ładniejsza
    bo będzie szyta serduszkiem babuni : ))))

    OdpowiedzUsuń
  3. wiosna, wiosna, ach to Ty;))))) cudniaste grochy;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna pościel i ten piesek, wiosną zapachniało :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam, uwielbiam, uwielbiam Twoje cudowne "produkty".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam dopisać, że jak mnie kiedyś podkusi na trzecie dziecko to przez te Twoje śpiworki ;)

      Usuń
  6. Anita :::: )))))))))))))))))))))
    a ja z przyjemnością uszyję : )) coś dla maleństwa : ))

    OdpowiedzUsuń