10 grudnia 2023

 


                  Ptaki 


     Niestety, odśnieżanie było tylko, dla wyglądu obejścia, dla zdrowotności nie wyszło :( jest tradycją, że zawsze coś skombinuję przed świętami :) Wyskoczyła  febra  jak stodoła i drapało mnie w gardle. Mróz trzyma już dłuższy czas, przez moją niedyspozycję, ptaki nie dostały swojej corocznej porcji jedzenia.  

Dzisiaj zawiesiłam na czereśni trzy  kawałki grubej słoniny. Pozostałą słoninkę wytopiłam na smalec do którego wsypałam ziarno.

Ptaki mojego ogrodu traktowane są po królewsku, jedzenie otrzymują w porcelanie, nie jest to Rosenthal tylko Chodzież ;) ale zawsze porcelana.  Jedzenie bardzo im smakuje, filiżanki przez okres zimowy muszę parokrotnie uzupełniać. 

Zdjęcie z 2022roku 

Rok 2023 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz